петък, 19 ноември 2010 г.

Малки красиви неща на мама!

Ето, че дойде време да покажа красивите неща, които останалата част от семейството ми твори. Мама наскоро започна да се занимава с бродерия и опитите и се оказаха повече от сполучливи. Това са няколко торбички, които тя е ушила и избродирала.

Ние със сестра ми вече жънем благата на тази и заложба и няколкото ни подаръка се използват за много неща: като започнем от торбичка за епилатор, минем през торбичка за бижута и стиганем до торбичка за всякакви джаджи. 

Това са едни от най-личните, истинските и красивите подаръци, които съм получавала. 

Благодаря, мила мамо!









2 коментара:

  1. Много са красиви наистина :) като мини произведения на изкуството са. Ето от кой си наследила това да правиш хбави нещица.

    ОтговорИзтриване
  2. Хахах:) Да ! Мама обаче е доста по-фино пипаща от мен:) И аз много ги харесвам:)

    ОтговорИзтриване